Staňme sa neštandardní polici a zachráňme Slovensko

1. apríla 2014, marek, Nezaradené

Slováci, je to tu opäť.  Blížia sa ďalšie voľby, tentokrát do Europarlamentu. Ficov SMER sa bojí straty popularity , pravica je v rozklade a extrémisti naberajú na sile. Čo s tým spravíme?

 Napadla ma jedna vec – vyjadriť nejako to , že ma voľby síce zaujímajú , ale nemám z čoho vyberať . N ísť k voľbám je to isté ako povedať , že ma to nezaujíma , že je mi jedno , kto tam najbližšie štyri roky bude vládnuť. To nechcem . Ale keď nemám koho voliť ? Napadlo ma jedno , protestne podporiť neštandardné  politické strany.  Pokiaľ nás bude dostatok , možno by sa médiá konečne začnú zaujímať , čím to je , že sa štandardné strany začali potápať . A neschopní politici by sa mohli konečne prestali oháňať onou “ vôľou ľudu “ .

Dôležité je , vykašlať sa na všetky predvolebné prieskumy , beztak im nevychádzajú a evidentne sú robené na objednávku boháčov. Myslím, že je to zrejmé najmä podľa toho , ako rýchlo rastú  niektorí nováčikovia .
Nie som fanda priamej demokracie ,  takže divadeľník  Matovič nepripadá do úvahy . Lipšicovi neverím ani nos medzi očami a ostatných zväčša ani nepoznám.

Aké je teda riešenie? Myslím že je najvyšší  čas, aby sme sa začali všetci  nahnevaní ľudia spoločne politicky angažovať.  Veď najviac môžeme dôverovať, samým sebe. Nečakajme, že druhí rozhodnú podľa našich predstáv a postavme vlastných kandidátov.

Spočiatku to môžu byť starostovia a obecní poslanci, no keď príde čas, pokúsme sa preniknúť rovno do NR SR. S ohľadom na súčasný stav na Slovensku si dovolím tvrdiť, že pokiaľ nevyženieme  štandardných politikov, na Slovensku lepšie nebude.