Víťazka Helena Mezenská a Róbert Fico na kolenách?

15. marca 2014, marek, Nezaradené

Dnešný deň sa konajú prezidentské voľby a som si istý, že Róbert Fico má veľký strach. Veď zlý volebný výsledok môže byť znamením zmeny, že SMER čaká podobný osud ako v minulosti Mečiara a HZDS.

 Helena Mezenská

Poslankyňa OĽaNO Helena Mezenská.
 

Uvažujem nad tým už dlho : „Koho voliť ?“. Priznám sa, že moje rozhodovanie do značnej miery ovplyvňuje fakt , že som niektorých z kandidátov mal česť stretnúť aj osobne. Z mojich spomienok potom najvýraznejšie vystupuje osoba Heleny Mezenskej .

Hneď na úvod musím uviesť , že aj keď mám k jej osobe isté výhrady . Nie snáď preto , že určite nie je dokonalá, pretože to nie je nikto z nás , a ani mi neprislúcha toto posudzovať . Vadím mi skôr jej liberálny prístup k tradičným hodnotám, najmä kresťanstvu. S istým nadhľadom som jej však vďačný, že verejne povedala v parlamente to, čo trápi mnohých Slovákov.

Rovnako spomínam na môj veľký rešpekt  k jej odvážnym slovám na jednom z predvolebných stretnutí.  V mojich spomienkach však zaujíma zvláštne miesto osobné stretnutie s ňou. V jej očiach som videl úprimnú snahu zmeniť Slovensko k lepšiemu. Z jej hlasu som cítil, odvahu no zároveň lásku k ľuďom.   

Cítil som, že svojou úprimnosťou dokázala v apatických Slovákoch vyvolať nádej na zmenu.

Občania je len na nás ktorému z kandidátov dnes dáme svoj volebný hlas. Verím, že správnou voľbou dokážeme štandardných politikov dostať na kolená.